понеділок, 15 травня 2017 р.

Мама, тато, я – спортивна сім’я

З метою популяризації здорового способу життя, зміцнення емоційних та психологічних зв’язків в сімейному колі,  10 травня  у Горностаївській ДЮСШ пройшли районні змагання серед спортивних сімей «Мама, тато, я – спортивна сім’я». 
У заході взяли участь   команди шкіл району, переможці шкільного етапу.
Підтримати команди прийшли рідні, друзі. Вболівальники підготували плакати і завзяті кричалки.
Кожна сім’я виступила з оригінальним привітанням, після чого учасники долали смугу перешкод, виконували вправи зі скакалками, змагалися в бігу з м’ячем і багато іншого.
З усіх сил старалися родини,  кожен прагнув перемоги. Вболівальники не шкодували рук та горла. Але найспритнішою виявилася сім’я Кіщуків, що представляла Горностаївську ЗОШ №1 І-ІІІ ступенів імені Героя Радянського Союзу Цвіка С.С.     
Переможці змагань отримали  грамоти та подарунки завдяки організаторам змагань -  відділу сім’ї, молоді та спорту Горностаївської районної державної адміністрації .

Немає коментарів:

Дописати коментар