понеділок, 26 березня 2018 р.


Тато, мама, я – спортивна сім’я!
 23 березня у Горностаївському ЗО №1 ім. Героя Радянського Союзу Цвіка С.С. відбулися щорічні спортивні змагання «Тато, мама, я – спортивна сім’я !» У змаганнях взяли участь сім’ї : Мунтянів (3-А клас),  Сривкіних (3-Б клас), Тригубенків (4-А клас), Горобців (4-Б клас). Ці змагання є цікавими і захоплюючими, оскільки поєднують у собі спорт, розваги та здорову конкуренцію. За щоденними клопотами родинам не так вже і часто випадає нагода разом провести час   і відчути себе єдиною командою. Такі змагання –це перш за все пропаганда сімейних цінностей, а потім – спортивна майстерність.
Сім’ї взяли участь у спортивних естафетах,  показали справжній приклад єднання та взаєморозуміння. За підсумками змагання перше місце посіла сім’я Мунтянів, друге – сім’я Горобців, а   третє місце розділили між собою сім’ї Сривкіних та Тригубенків.                                                                                   Сім’ї-учас­ни­ки зма­гань на­го­род­же­ні гра­мо­та­ми та цінними подарунками.





Немає коментарів:

Дописати коментар