понеділок, 26 вересня 2016 р.

«Сім’я – святиня людського духу»

Сім'я - святиня людського духу,
благородних людських почуттів.
Бережем правічні заповіти:
По собі лишити добрий слід.
Ми - творці життя, батьки і діти,
Невмирущий, мужній родовід.
          Кожному відомо, що серед усіх винаходів людства одне з найважливіших місць займає cім’я. Сім’я – це святиня людського духу, благородних почуттів. Завдяки родині міцніє і розвивається держава, зростає добробут народу.
      Родина  – це   найдорожче  для кожної людини, звідти вона виходить у   широкий світ, навчається любові і добра.
    Так, у 2-А класі (класовод Степанова Л.В.)  пройшло родинне свято під назвою «Здорова сім’я - здорова держава».  На святі були присутні найдорожчі люди: батьки. Свято пройшло в теплій  і   затишній атмосфері. Любов Володимирівна підготувала для батьків і дітей спортивні естафети, в  яких батьки  і діти  проявили свою спритність, фізичну вправність, а головне отримали безліч незабутніх вражень та гарний настрій.
  
На  завершення свята батьки приготували козацький куліш та запечену картоплю з салом. 

Немає коментарів:

Дописати коментар